HAN CvO workshop: Online invloed – De psychologie van het beïnvloeden van klanten (NL)

Event summary

Hoe overtuig je anderen om klant van je te worden?

Hoe maak je van insta-volgers of website-bezoekers kopers van jouw product of dienst? Welke strategieën en tactieken kun je daarvoor inzetten?

Ken jij de overtuigingsprincipes die marketeers wereldwijd toepassen? De kennis erachter is terug te voeren op gedragspsychologie. Beïnvloeden en overtuigen heb je zelf in de hand. Door deze principes te begrijpen en slim toe te passen kun je de conversie van je marketing flink verhogen.

In deze workshop verdiepen we ons in een aantal toonaangevende beïnvloedingstheorieën. We maken de praktische vertaalslag naar mogelijkheden om jouw online klantreis te verbeteren. Om zo meer resultaat te halen uit je website of online campagne.

Door wie?

Einte Visser is starterscoach bij het Centrum voor Ondernemerschap. Met een ruime ervaring op het gebied van innovatie en marketing ondersteunt hij jonge ondernemers om onderscheidende business met impact te ontwikkelen.

Event organizer

Organisation logo

HAN Centrum voor Ondernemerschap